TPA to międzynarodowa grupa konsultingowa, oferująca kompleksowe usługi doradztwa biznesowego w 12 państwach Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej. W Polsce TPA należy do największych firm doradczych. Zapewniamy efektywne rozwiązania biznesowe z zakresu doradztwa podatkowego, doradztwa transakcyjnego, audytu finansowego, corporate finance, outsourcingu księgowego i administracji płacowej, a także doradztwa personalnego. 
Jako członek Baker Tilly International, łączymy zalety zintegrowanej, interdyscyplinarnej obsługi "one-stop-shop" z lokalną ekspertyzą i zasięgiem międzynarodowej grupy doradczej.
Aktualnie poszukujemy pracowników na stanowisko:

Firma

TPA Management Sp. z o.o.

Ogłoszenie

Audit Assistant

Miasto/województwo

Poznań

Publikacja

2019-11-05

Opis Firmy

<div style=\\\\\\\\"\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"><strong>TPA </strong>to międzynarodowa grupa konsultingowa, będąca niezależnym członkiem Baker Tilly International, która świadczy usługi w szerokim spektrum doradztwa biznesowego, przy zachowaniu najwyższych standardów i w przyjazny dla klienta sposób.<br /> Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:</div>
Jeśli:
  • jesteś absolwentem studiów ekonomicznych na kierunkach takich, jak: ekonomia, finanse i rachunkowość, ekonometria lub pokrewne
  • posiadasz ok. 2 lata doświadczenia w pracy/praktyce w firmach audytorskich lub/i praktykę w badaniu sprawozdań finansowych
  • bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim  
  • funkcje pakietu MS Office masz w małym palcu, w szczególności Excel
  • lubisz analityczną pracę z liczbami i zbiorami danych
  • charakteryzuje Cię rzetelność i odpowiedzialność w tym co robisz
  • jesteś graczem zespołowym
  • Twoim celem jest intensywny rozwój zawodowy w obszarze audytu i doradztwa biznesowego
  • jesteś gotowy do odbywania częstych podróży służbowych
Nie zwlekaj i prześlij nam swoje CV!
 
Oferujemy:
  • udział w ciekawych projektach w zakresie audytu i doradztwa biznesowego w firmie będącej laureatem nagród branżowych
  • rynkowe wynagrodzenie, możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
  • możliwość zdobywania kwalifikacji zawodowych (biegły rewident, ACCA)
  • okazję do praktycznego wykorzystania znajomości języka obcego
  • udział w szkoleniach merytorycznych i kursach językowych (angielski lub niemiecki)
  • otwartą i przyjazną atmosferę w pracy, w której dba się o work-life balance
  • wyjazdy integracyjne oraz regularnie organizowane eventy pracownicze (wieczory planszówek)
  • kafeterię benefitów do wyboru (m.in. zawierającą opiekę medyczną i pakiet sportowo-rekreacyjny z możliwością wymiany na mnóstwo rzeczy i wydarzeń)
  • prezenty okolicznościowe (jubileuszowe, z okazji narodzin dziecka, ślubu)
  • nowocześnie wyposażone biuro (m.in. „relax room”, owoce, bakalie w kuchniach)
  • dostęp do platformy grywalizacyjnej
  • elastyczne godziny pracy, w tym możliwość „home office
 
Etapy procesu rekrutacji:
  • selekcja  aplikacji (w zależności od potrzeby kontakt telefoniczny „pre-interview”)
  • w zależności od stanowiska test: analityczny, logiczny, case lub test językowy
  • rozmowa z przyszłym przełożonym oraz z Działem HR
  • każdy kandydat otrzyma informację zwrotną z ostateczną decyzją dotyczącą procesu