Stawiamy na dobre połączenia. Globalny partner blisko Ciebie.

TPA to wiodąca międzynarodowa grupa konsultingowa oferująca kompleksowe usługi doradztwa biznesowego w 12 państwach Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej.

W Polsce TPA należy do największych firm doradczych. Zapewniamy międzynarodowym koncernom oraz dużym przedsiębiorstwom krajowym efektywne rozwiązania biznesowe z zakresu doradztwa podatkowego, outsourcingu księgowości i płac, doradztwa dla sektora nieruchomości i doradztwa personalnego, a także audytu i doradztwa biznesowego pod marką Baker Tilly TPA. Naturalnym uzupełnieniem naszych interdyscyplinarnych usług jest obsługa prawna, którą oferujemy pod marką Baker Tilly Woroszylska Legal.

TPA Poland, Baker Tilly TPA oraz Baker Tilly Woroszylska Legal są jedynymi reprezentantami Baker Tilly International w Polsce – jednej z największych globalnych sieci niezależnych firm doradczych.

Jako członek Baker Tilly International łączymy zalety zintegrowanej, interdyscyplinarnej obsługi „one-stop-shop” z lokalną ekspertyzą i zasięgiem międzynarodowej grupy doradczej.

Firma

TPA Management Sp. z o.o.

Ogłoszenie

Kontroler ds. Jakości w Dziale Audytu

Publikacja

2020-11-03

Opis Firmy

Stawiamy na dobre połączenia. Globalny partner blisko Ciebie.
 
TPA to wiodąca międzynarodowa grupa konsultingowa oferująca kompleksowe usługi doradztwa biznesowego w 12 państwach Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej. 
W Polsce TPA należy do największych firm doradczych. Zapewniamy międzynarodowym koncernom oraz dużym przedsiębiorstwom krajowym efektywne rozwiązania biznesowe z zakresu doradztwa podatkowego, outsourcingu księgowości i płac, doradztwa dla sektora nieruchomości i doradztwa personalnego, a także audytu i doradztwa biznesowego pod marką Baker Tilly TPA. Naturalnym uzupełnieniem naszych interdyscyplinarnych usług jest obsługa prawna, którą oferujemy pod marką Baker Tilly Woroszylska Legal. 
 
TPA Poland, Baker Tilly TPA oraz Baker Tilly Woroszylska Legal są jedynymi reprezentantami Baker Tilly International w Polsce – jednej z największych globalnych sieci niezależnych firm doradczych.
 
Jako członek Baker Tilly International łączymy zalety zintegrowanej, interdyscyplinarnej obsługi „one-stop-shop” z lokalną ekspertyzą i zasięgiem międzynarodowej grupy doradczej


Ty i My to dobre połączenie, jeśli:
 

  • posiadasz wykształcenie: wyższe, mile widziane w zakresie nauk prawnych, ekonomii, finansów
  • posiadasz uprawnienia biegłego rewidenta lub uprawnienia do przeprowadzania obowiązkowych badań sprawozdań finansowych uzyskane w innym państwie
  • posiadasz doświadczenie zawodowe min. 5 letnie w przeprowadzaniu ustawowych badań sprawozdań finansowych oraz w kontroli jakości zleceń
  • posiadasz doświadczenie w kontaktach z PIBR i PANA
  • znasz przepisy z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej oraz Kodeksu Etyki IESBA
  • bardzo dobrze obsługujesz MS Office
  • cechuje Cię rzetelność, umiejętność analizowania dużej ilości informacji, formułowania
    i argumentowania wniosków
  • posiadasz umiejętność pracy w zespole, w tym uzasadniania swojego punktu widzenia
  • szukasz stabilnego zatrudnienia w niepełnym wymiarze godzin

Twoje zadania:

 

  • tworzenie, aktualizowanie i monitorowanie systemu kontroli jakości w firmie audytorskiej, w rozumieniu Krajowych Standardów Kontroli Jakości
  • szkolenie pracowników z najnowszych regulacji
  • przeprowadzanie kontroli w realizacji zleceń audytorskich: badania ustawowe, usługi atestacyjne inne niż badanie ustawowe oraz usługi pokrewne
  • analizowanie informacji dotyczących czynników ryzyka uzyskanych na poziomie kontroli, w tym analiza ryzyka działalności firm
  • opracowywanie zaleceń z kontroli, wdrażanie nowych narzędzi
  • dbanie o wysoki poziom jakości świadczonych usług
  • monitoring realizacji obowiązków raportowania i ewidencji wynikającej z wymogów PIBR i PANA

Dodatkowe korzyści z naszego połączenia:
 

  • praca w gronie ekspertów w dziedzinie audytu i finansów
  • bezpośredni wpływ na rzetelność świadczonych usług
  • elastyczne godziny pracy, w tym możliwość „home office”
  • stabilność zatrudnienia w niepełnym wymiarze godzin
  • szkolenia dopasowane do ścieżki kariery i stanowiska
  • prywatna opieka medyczna
  • pakiet kafeteryjny „My Benefit”
  • wyjazdy integracyjne i prezenty okolicznościowe

Jak wygląda proces rekrutacji?
 

  1. wyślij aplikację przez stronę www
  2. skontaktuje się z Tobą rekruter - dzwonimy do wybranych kandydatów
  3. zaprosimy Cię na rozmowę rekrutacyjną - poznasz przyszłego przełożonego
  4. poczekaj na naszą decyzję - informację otrzyma każdy kandydat