TPA to międzynarodowa grupa konsultingowa, oferująca kompleksowe usługi doradztwa biznesowego w 12 państwach Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej. W Polsce TPA należy do największych firm doradczych. Zapewniamy efektywne rozwiązania biznesowe z zakresu doradztwa podatkowego, doradztwa transakcyjnego, audytu finansowego, corporate finance, outsourcingu księgowego i administracji płacowej, a także doradztwa personalnego. 
Jako członek Baker Tilly International, łączymy zalety zintegrowanej, interdyscyplinarnej obsługi "one-stop-shop" z lokalną ekspertyzą i zasięgiem międzynarodowej grupy doradczej.

Firma

TPA Management Sp. z o.o.

Ogłoszenie

Marketing & Business Development Assistant

Stanowisko

Marketing & Business Development Assistant

Miasto/województwo

Warszawa

Publikacja

2020-02-03

Opis Firmy

TPA to międzynarodowa grupa konsultingowa, będąca niezależnym członkiem Baker Tilly International, która świadczy usługi w szerokim spektrum doradztwa biznesowego, przy zachowaniu najwyższych standardów i w przyjazny dla klienta sposób. 

Jeśli chcesz:

  • współpracować przy tworzeniu dedykowanych ofert oraz „przekuwać lead’y” na zadowolonych klientów
  • poznać narzędzia marketingowe, które skutecznie rozwijają biznes i wspierają sprzedaż usług profesjonalnych
  • w przyszłości pozyskiwać klientów B2B, współpracując bezpośrednio z ekspertami i doradcami z naszych działów merytorycznych
  • wdrażać nowe inicjatywy zwiększające rozpoznawalność marki na rynku krajowym i w regionie CSE

oraz spełniasz wymagania:

  • posiadasz minimum roczne doświadczenie w firmie świadczącej usługi profesjonalne na podobnym stanowisku - warunek konieczny
  • dobrze radzisz sobie z samodzielną koordynacją zadań i projektów, dbasz o harmonogramy działań i nie boisz się nieszablonowych rozwiązań
  • jesteś osobą sumienną, konsekwentną, umiejącą wyciągać konstruktywne wnioski z raportów i zestawień
  • język angielski nie sprawia Ci problemów, a język biznesowy przekładasz bez przeszkód na poprawną polszczyznę
To szukamy właśnie Ciebie! Zostań członkiem naszego zespołu Marketing & Business Development.
Otrzymasz od nas:
 
  • rynkowe wynagrodzenie, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego w obszarze marketingu i rozwoju biznesu w międzynarodowym środowisku
  • otwartą i przyjazną atmosferę w pracy, w której dba się o work-life balance oraz wzajemne, serdeczne relacje
  • możliwość udziału w szkoleniach merytorycznych, kursach językowych (angielski lub niemiecki), czy eventach pracowniczych
    (m.in. wieczory planszówek, sporty grupowe itp.)
  • liczne świadczenia pracownicze (kafeteria benefitów, prezenty okolicznościowe, wyjazdy integracyjne, dostęp do platformy grywalizacyjnej)
  • wygodne biurko w nowoczesnym biurze z dogodną lokalizacją (Metro Rondo Daszyńskiego)

 Etapy procesu rekrutacji:

  • selekcja otrzymanych aplikacji pod kątem zgodności z wymogami stanowiskowymi (opcjonalnie: pre-interview telefoniczny)
  • rozmowa z przyszłą Szefową oraz działem HR, podczas której sprawdzimy czy to Ty będziesz naszym nowym członkiem działu Marketingu & BD
  • test językowy oraz opcjonalnie: test analityczny/case study biznesowe (podczas spotkania rekrutacyjnego)

Uwaga! Każdy kandydat, który przesłał do nas swoje CV, otrzyma informację zwrotną z ostateczną decyzją dotyczącą procesu.