Stawiamy na dobre połączenia. Globalny partner blisko Ciebie.

TPA to wiodąca międzynarodowa grupa konsultingowa oferująca kompleksowe usługi doradztwa biznesowego w 12 państwach Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej.

W Polsce TPA należy do największych firm doradczych. Zapewniamy międzynarodowym koncernom oraz dużym przedsiębiorstwom krajowym efektywne rozwiązania biznesowe z zakresu doradztwa podatkowego, outsourcingu księgowości i płac, doradztwa dla sektora nieruchomości i doradztwa personalnego, a także audytu i doradztwa biznesowego pod marką Baker Tilly TPA. Naturalnym uzupełnieniem naszych interdyscyplinarnych usług jest obsługa prawna, którą oferujemy pod marką Baker Tilly Woroszylska Legal.

TPA Poland, Baker Tilly TPA oraz Baker Tilly Woroszylska Legal są jedynymi reprezentantami Baker Tilly International w Polsce – jednej z największych globalnych sieci niezależnych firm doradczych.

Jako członek Baker Tilly International łączymy zalety zintegrowanej, interdyscyplinarnej obsługi „one-stop-shop” z lokalną ekspertyzą i zasięgiem międzynarodowej grupy doradczej.

Firma

TPA Management Sp. z o.o.

Ogłoszenie

Marketing Assistant

Stanowisko

Marketing Assistant

Miasto/województwo

Warszawa

Publikacja

2020-11-13

Opis Firmy

Stawiamy na dobre połączenia. Globalny partner blisko Ciebie.
 
TPA to wiodąca międzynarodowa grupa konsultingowa oferująca kompleksowe usługi doradztwa biznesowego w 12 państwach Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej. 
W Polsce TPA należy do największych firm doradczych. Zapewniamy międzynarodowym koncernom oraz dużym przedsiębiorstwom krajowym efektywne rozwiązania biznesowe z zakresu doradztwa podatkowego, outsourcingu księgowości i płac, doradztwa dla sektora nieruchomości i doradztwa personalnego, a także audytu i doradztwa biznesowego pod marką Baker Tilly TPA. Naturalnym uzupełnieniem naszych interdyscyplinarnych usług jest obsługa prawna, którą oferujemy pod marką Baker Tilly Woroszylska Legal. 
 
TPA Poland, Baker Tilly TPA oraz Baker Tilly Woroszylska Legal są jedynymi reprezentantami Baker Tilly International w Polsce – jednej z największych globalnych sieci niezależnych firm doradczych.
 
Jako członek Baker Tilly International łączymy zalety zintegrowanej, interdyscyplinarnej obsługi „one-stop-shop” z lokalną ekspertyzą i zasięgiem międzynarodowej grupy doradczej
 


Ty i My to dobre połączenie, jeśli:

  • posiadasz co najmniej rok doświadczenia w obszarze marketingu w firmie świadczącej usługi profesjonalne lub agencji (doświadczenie z zakresu marketingu internetowego będzie dodatkowym atutem)
  • obsługujesz firmowe social media i strony internetowe (CMS) oraz skutecznie wspierasz organizację konferencji i wydarzeń (offline i online)
  • rozumiesz pojęcia SEO/SEM/webinarium/podcasty/targety/pipeline oraz wiesz jak czytać Google Analytics
  • język angielski nie sprawia Ci problemów, a język biznesowy przekładasz bez przeszkód na poprawną polszczyznę
  • sprawnie korzystasz z funkcji pakietu MS Office, w szczególności Excela (znajomość programów graficznych i platform webinarowych będzie dodatkowym atutem)
  • cechuje Cię kreatywność, zaradność i odpowiedzialność, a do tego jesteś graczem zespołowym
  • Twój cel to rozwój w międzynarodowym środowisku biznesowym
  • lubisz planszówki, bo wspólne rozgrywki to nasza tradycja :)

Twoje przyszłe zadania:

  • udział w tworzeniu oraz promowaniu wewnętrznych i zewnętrznych wydarzeń marketingowych (webinaria, konferencje, webcasty, podcasty, etc.) oraz strategicznych firmy
  • realizacja działań w obszarze social media (np. publikacja postów, kampanie reklamowe, pozycjonowanie)
  • przygotowywanie oraz aktualizacja firmowych materiałów promocyjnych
  • codzienna nauka i współpraca z ekspertami merytorycznymi

Dodatkowe korzyści z naszego połączenia:

  • ciekawe i innowacyjne projekty
  • przyjazna atmosfera i zespół pełen energii
  • współpraca z globalnymi zespołami marketingu
  • miejsce w pierwszym rzędzie podczas konferencji i webinariów
  • elastyczne godziny pracy i home office
  • pakiet kafeteryjny
  • prywatna opieka medyczna
  • prezenty okolicznościowe

Jak wygląda proces rekrutacji?

  1. wyślij aplikację przez stronę www
  2. skontaktuje się z Tobą rekruter - dzwonimy do wybranych kandydatów
  3. zaprosimy Cię na rozmowę rekrutacyjną - poznasz przyszłego przełożonego
  4. opcjonalnie test z Excela i/lub językowy, case study biznesowe (zadania mogą być realizowane po zakończeniu spotkania rekrutacyjnego)
  5. poczekaj na naszą decyzję - informację otrzyma każdy kandydat