TPA to międzynarodowa grupa konsultingowa, oferująca kompleksowe usługi doradztwa biznesowego w 12 państwach Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej. W Polsce TPA należy do największych firm doradczych. Zapewniamy efektywne rozwiązania biznesowe z zakresu doradztwa podatkowego, doradztwa transakcyjnego, audytu finansowego, corporate finance, outsourcingu księgowego i administracji płacowej, a także doradztwa inwestycyjnego w zakresie nieruchomości i doradztwa personalnego.
Jako członek Baker Tilly International, łączymy zalety zintegrowanej, interdyscyplinarnej obsługi "one-stop-shop" z lokalną ekspertyzą i zasięgiem międzynarodowej grupy doradczej.

Firma

TPA Management Sp. z o.o.

Ogłoszenie

Payroll Specialist / Specjalista ds. kadr i płac

Stanowisko

Payroll Specialist

Miasto/województwo

Poznań

Publikacja

2020-06-29

Opis Firmy

TPA to międzynarodowa grupa konsultingowa, będąca niezależnym członkiem Baker Tilly International, która świadczy usługi w szerokim spektrum doradztwa biznesowego, przy zachowaniu najwyższych standardów i w przyjazny dla klienta sposób. 


Jeśli chcesz:

  • przygotowywać i prowadzić dokumentację kadrowo-płacową pracowników naszych Klientów
  • rozliczać wynagrodzenia pracowników i współpracowników
  • sporządzać deklaracje do ZUS, US, GUS i PFRON
  • wystawiać niezbędne zaświadczenia
  • dbać o dobre relacje z Klientem oraz kontaktować się z organami i instytucjami państwowymi
  • śledzić zmiany w przepisach z dziedziny prawa pracy, PIT i ZUS

Oraz spełniasz nasze wymagania:

  • możesz pochwalić się minimum rocznym doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku
  • bardzo dobrze znasz prawo pracy oraz przepisy kadrowo-płacowe
  • wiesz jak obsługiwać program Enova, a Płatnik nie ma przed Tobą tajemnic
  • nie boisz się komunikacji z Klientem w języku angielskim (e-mail, telefon), dodatkowo znasz język niemiecki (mile widziane)
  • jesteś osobą cierpliwą, skrupulatną i umiejącą współpracować z Zespołem

Nie zwlekaj i prześlij nam swoje CV!
Otrzymasz od nas:

  • rynkowe wynagrodzenie, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie doradczej
  • otwartą i przyjazną atmosferę w pracy, w której dba się o work-life balance oraz wzajemne, serdeczne relacje
  • możliwość udziału w szkoleniach merytorycznych, kursach językowych (angielski lub niemiecki), czy eventach pracowniczych (m.in. wieczory planszówek, sporty grupowe itp.)
  • liczne świadczenia pracownicze (kafeteria benefitów, prezenty okolicznościowe, wyjazdy integracyjne)
  • dostęp do platformy grywalizacyjnej
  • elastyczne godziny pracy, w tym możliwość „home office
  • biuro z dogodną lokalizacją

Etapy procesu rekrutacji:

  • selekcja aplikacji (w zależności od potrzeby kontakt telefoniczny „pre-interview”)
  • rozmowa z przyszłym przełożonym oraz z Działem HR
  • sprawdzenie wiedzy praktycznej m. in. z zakresu kadr, płac i prawa pracy

Uwaga! Każdy kandydat, który przesłał do nas swoje CV, otrzyma informację zwrotną z ostateczną decyzją dotyczącą procesu.