Stawiamy na dobre połączenia. Globalny partner blisko Ciebie.

TPA to wiodąca międzynarodowa grupa konsultingowa oferująca kompleksowe usługi doradztwa biznesowego w 12 państwach Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej.

W Polsce TPA należy do największych firm doradczych. Zapewniamy międzynarodowym koncernom oraz dużym przedsiębiorstwom krajowym efektywne rozwiązania biznesowe z zakresu doradztwa podatkowego, outsourcingu księgowości i płac, doradztwa dla sektora nieruchomości i doradztwa personalnego, a także audytu i doradztwa biznesowego pod marką Baker Tilly TPA. Naturalnym uzupełnieniem naszych interdyscyplinarnych usług jest obsługa prawna, którą oferujemy pod marką Baker Tilly Woroszylska Legal.

TPA Poland, Baker Tilly TPA oraz Baker Tilly Woroszylska Legal są jedynymi reprezentantami Baker Tilly International w Polsce – jednej z największych globalnych sieci niezależnych firm doradczych.

Jako członek Baker Tilly International łączymy zalety zintegrowanej, interdyscyplinarnej obsługi „one-stop-shop” z lokalną ekspertyzą i zasięgiem międzynarodowej grupy doradczej.

Firma

TPA Management Sp. z o.o.

Ogłoszenie

Senior Accountant

Stanowisko

Senior Accountant

Miasto/województwo

Poznań

Publikacja

2020-12-04

Opis Firmy

Stawiamy na dobre połączenia. Globalny partner blisko Ciebie.
 
TPA to wiodąca międzynarodowa grupa konsultingowa oferująca kompleksowe usługi doradztwa biznesowego w 12 państwach Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej. 
W Polsce TPA należy do największych firm doradczych. Zapewniamy międzynarodowym koncernom oraz dużym przedsiębiorstwom krajowym efektywne rozwiązania biznesowe z zakresu doradztwa podatkowego, outsourcingu księgowości i płac, doradztwa dla sektora nieruchomości i doradztwa personalnego, a także audytu i doradztwa biznesowego pod marką Baker Tilly TPA. Naturalnym uzupełnieniem naszych interdyscyplinarnych usług jest obsługa prawna, którą oferujemy pod marką Baker Tilly Woroszylska Legal. 
 
TPA Poland, Baker Tilly TPA oraz Baker Tilly Woroszylska Legal są jedynymi reprezentantami Baker Tilly International w Polsce – jednej z największych globalnych sieci niezależnych firm doradczych.
 
Jako członek Baker Tilly International łączymy zalety zintegrowanej, interdyscyplinarnej obsługi „one-stop-shop” z lokalną ekspertyzą i zasięgiem międzynarodowej grupy doradczej

 

Ty i my to dobre połączenie, jeśli:

  • posiadasz min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • dobrze znasz polskie zasady rachunkowości, w tym umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych
  • dobrze znasz prawo podatkowe, w szczególności CIT i VAT
  • posługujesz się językiem angielskim lub niemieckim w stopniu min. średniozaawansowanym 
  • obsługa komputera, środowiska Windows nie sprawia Ci problemów
  • znajomość obsługi programu księgowego enova365 będzie dodatkowym atutem
  • cechuje Cię rzetelność, odpowiedzialność, dokładność, dobra organizacja pracy
  • jesteś osobą komunikatywną i potrafisz pracować w zespole

Twoje zadania:

  • samodzielne realizowanie zadań oraz weryfikowanie pracy Młodszych Księgowych / Księgowych w zakresie świadczenia usług dla Klientów, w tym: weryfikacja zaksięgowanych transakcji, księgowanie skomplikowanych transakcji, uzgadnianie sald kont, wykonywanie procedur zamknięcia miesiąca
  • sprawdzanie poprawności i kompletności dokumentów
  • prowadzenie korespondencji z klientami w kwestiach otrzymanych dokumentów i przeprowadzonych transakcji (kompletność, błędy, braki, kwestie merytoryczne)
  • sprawozdawczość na potrzeby wewnętrzne Klientów (raporty, zestawienia)
  • przygotowywanie deklaracji i kalkulacji podatkowych, sprawozdań GUS i NBP, weryfikacja wstępnych kalkulacji i deklaracji podatkowych przygotowanych przez członków zespołu, weryfikacja sprawozdań GUS i NBP
  • udział w przygotowywaniu sprawozdań finansowych i procesie zamknięcia roku
  • obsługa kontroli podatkowych, procesu badania ksiąg i sprawozdań finansowych
  • koordynowanie i organizowanie pracy Młodszych Księgowych i Księgowych oraz wsparcie merytoryczne zespołu
  • monitorowanie zmian w przepisach prawa podatkowego i księgowego w zakresie wykonywanych obowiązków

Dodatkowe korzysci z naszego połączenia:

  • dofinansowanie kwalifikacji ACCA, PIBR i inne
  • okazję do praktycznego wykorzystania znajomości języka obcego
  • udział w szkoleniach merytorycznych i kursach językowych (angielski lub niemiecki)
  • otwartą i przyjazną atmosferę w pracy, w której dba się o work-life balance
  • wyjazdy integracyjne oraz regularnie organizowane eventy pracownicze (wieczory planszówek)
  • kafeterię benefitów do wyboru (m.in. zawierającą opiekę medyczną i pakiet sportowo-rekreacyjny z możliwością wymiany na mnóstwo rzeczy i wydarzeń)
  • prezenty okolicznościowe (jubileuszowe, z okazji narodzin dziecka, ślubu)
  • dogodną lokalizację 
  • nowocześnie wyposażone biuro (m.in. „relax room”, owoce, bakalie w kuchniach)
  • dostęp do platformy grywalizacyjnej
  • elastyczne godziny pracy, w tym możliwość „home office

Nie zwlekaj i prześlij nam swoje CV!

Etapy procesu rekrutacji:

  • selekcja  aplikacji (w zależności od potrzeby kontakt telefoniczny „pre-interview”)
  • w zależności od stanowiska test: analityczny, logiczny, case lub test językowy
  • rozmowa z przyszłym przełożonym oraz z Działem HR
  • każdy kandydat otrzyma informację zwrotną z ostateczną decyzją dotyczącą procesu